2016. február 1., hétfő

~Tea Book Tag~


Sziasztok! Tegnap már nem sikerült megírnom a tag-et, de ami késik, nem múlik! A Tea Book Tag-re teljesen véletlen akadtam rá, méghozzá a könyvjelzőzéseim között. Nem is emlékeztem rá, hogy elmentettem volna, pedig de. Egyébként a tag-et Kirie Yume ((Felhősrákány Oldalak)) blogján találtam. Nos, bele is fognék.

1. INSTANT TEA: a legrövidebb könyv, amit tavaly olvastál.
~ Hu, hát nem olvastam nagyon rövid könyveket... de most megnéztem, és a Silber pont egy oldallal maradt le a Hová lett Audrey?-tól, szóval Kerstin Gier: Silber c. regénye volt tavalyi évem legrövidebb olvasmánya.

2. ZÖLD TEA: egy könyv zöld borítóval.
~ Három (és fél) zöld borítós könyvet olvastam eddigi könyvmoly pályafutásom alatt. Taps nekem! Nos, legyen drága írónőnk, Maggie Stiefvater Linger című könyve.


3. FORRÓ CITROMOS TEA MÉZZEL: egy könyv, ami átmelengeti a lelked.
~ Mindenképpen a Nyugalom tengere. Hogy én mennyire boldog voltam azután a könyv után! Szívmelengető, és lélekgyógyító.

4. ÖTÓRAI TEA: egy könyv, amit angolul (vagy egy másik idegen nyelven) olvastál.
~ Még nem olvastam angolul könyvet, de mindenképpen szeretnék megpróbálkozni vele. Persze először csak egy olyan regényt, amit már olvastam, mert nem hiszem hogy egy, vagy fél év alatt sokkal jobb leszek angolból. Hát, majd meglátjuk.

5. GYÓGYTEA: egy könyv, amit kényszerből olvastál.
~ Egri csillagok. Kötelező volt, (kösz, iskola) és utáltam. Végig sem olvastam, annyira szenvedtem vele. Igazán bevezethetnék már, hogy mondjuk Percy Jackson legyen a kötelező. De bírnám.

6. FEKETE TEA: egy olyan akciódús (vagy ijesztő) könyv, amin biztosan nem tudnál elaludni.
~ Hu, az egész Végzet Ereklyéi sorozat ilyen volt. Folyton a folytatáson kattogott az agyam, kiakartam kelni az ágyból, olvasni, olvasni és csak olvasni. Annyira sok volt benne az akció, hogy nem hagyta nyugodni sem a gondolataimat, sem a fantáziámat, így hát nem igen aludtam akkoriban.


7. JEGES TEA: egy hamisíthatatlan nyári olvasmány.
~ Sophie Kinsella: Hová lett Audrey? Tökéletes egy forró, napsütéses nyári estéhez!

8. KALINKA SZAMOVÁR: egy könyv, amit csak az alkohol tett volna elviselhetővé.
~ Lauren Kate: Passion. Ááá, borzasztó volt, szerintem még az alkohol sem olvastatta volna velem végig ezt a könyvet. A felénél leraktam, és rohantam a könyvtárba, hogy minél gyorsabban visszavigyem.

8+1 (Livvie kiegészítés) ANGOL TEA: egy könyv, ami nem volt a te tereped, mégis az egyik kedvenced lett.
~ Kerstin Gier: Rubinvörös, és ezzel együtt az egész Időtlen szerelem trilógia. Félve ugrottam neki, ugyanis akkor még nem nagyon szerettem az ennyire romantikus könyveket, és éppen ezért is mondhatnám azt, hogy ez a trilógia szerettette meg velem a romantika műfaját.

Ennyi is lett volna, az én kihívottaim a következők: Dia (Dianna's Bookland)Regina (Rega könyves gondolatai), és Edina (Online_bookshelf). Persze mint mindig, most is vihető a tag. További kellemes estét, drágák!^-^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése